Brisa ve Autority Group İşbirliğiyle Lastik ve Servisin Yolları Birleşti Ana Sayfa > Seçtiğiniz Site Kısmı > 

Brisa ve Autority Group işbirliğiyle lastik ve servisin yolları birleşti

Brisa’nın iş zenginleştirme vizyonu ve Autority Group’un yaygın servis ağıyla araç sahiplerine yüksek kalitede ürün ve hizmetleri sunma vizyonu doğrultusunda hayata geçirilen işbirliğiyle, Autority Group’un 200’ü aşkın Speedy ve Lastik Vs noktalarında Brisa ürünleri müşterilerle buluşuyor.

Brisa ile Türk otomobil ve hizmet sektörünün yenilikçi firması Autority Group gerçekleştirdikleri bir işbirliği ile Avrupa’nın lider otomobil servis zincirlerinden olan Speedy ve yaygın teşkilatlanmasıyla sektörün bilinirliği yüksek markası Lastik Vs noktalarında Brisa’nın ürünleri araç sahipleriyle buluşuyor. Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman ve Autority Group Ceo'su Gür Yalman bu stratejik iş birliğiyle ilgili kısa ve orta vadedeki hedeflerini açıkladı.

“Brisa ve Autority Group, sektöre yeni bir soluk getirecek”

Sektörün oyun kurucularından biri olarak önemli bir iş birliğine imza attıklarını belirten Brisa Genel Müdürü Hakan Bayman, “Hem Brisa hem de sektör için yeni bir kilometre taşı olacak bu işbirliğiyle ilgili pazardaki potansiyeli gerçekleştirmek adına önemli hedeflerimiz bulunuyor. Brisa olarak, bir yandan liderliğimizi korurken bir yandan da büyüyen bir pazarda payımızı artırmak için çalışıyoruz. Bu iddiamızla, araç sahipleri nerede lastiğe ihtiyaç duyuyorlarsa, bizim de orada var olmamız gerekiyor. Diğer yandan, mağazalarımızda kaliteli hizmet ve uzman servis ihtiyaçlarının sağlanması için de hayata geçirdiğimiz birçok yenilikçi çalışma var. Bu doğrultuda, Autority Group ile önemli bir adım atıyoruz. Bu işbirliği ile uzmanlık alanlarımızdaki tecrübemizi Autority Group markaları olan Speedy ve Lastik Vs noktalarına taşıyoruz. Yaptığımız bu işbirliğinin yıllık yüzde 10 civarında büyüyen bir sektörde, iş hacmimizde yüzde 50 büyüme getireceğini öngörüyoruz” şeklinde konuştu.

Bu işbirliği ile Brisa’nın Bridgestone, Lassa, Dayton, Energizer markalı ürünlerini Türkiye’nin dört bir yanındaki araç sahiplerine ulaştıracaklarını aktaran Bayman, Autority Group ile güven ve değere dayalı bir işbirliğini hayata geçirdiklerini ifade etti. Bayman ortaklık hakkındaki sözlerini “Teşkilatlanmayı işimizin temeli olarak almamız ve stratejimizi iş ortaklarımızla beraber güçlenerek büyüme olarak belirlememiz, pazardaki liderliğimizi korumamızdaki en büyük faktör… Bu noktada Autority Group ve Brisa’nın kendi alanlarındaki tecrübeleri birleşerek sektöre yeni bir soluk getirecek” şeklinde sürdürdü.

“Full Servis konseptini Türkiye’de ilk kez uygulacağız”

Türkiye’de fast-fit sektörünün ilk markası olan Speedy’nin 26 noktası ile pazara yenilik getirdiklerini ve Lastik Vs ’nin 240 noktası ile araç sahiplerine ulaştıklarını aktaran Autority Group Ceo'su Gür Yalman, “Autority Group olarak 2003’ten beri otomobil sektöründe hızlı araç bakım servisi, lastik satışı ve servisi, araç boya koruma ve detaylı temizlik, ikinci el araçlarda ekspertiz sistemlerinin sağlayıcısı olarak önemli bir oyuncuyuz. O günden bu yana pazara birçok marka kazandırdık. Speedy, Lastik Vs, Garanto, Speedy wash+wax ve son olarak Türkiye temsilciliğini aldığımız araç teknik bilgi sağlayıcısı Autodata markalarımız ile her zaman kaliteyi önceliğimize alarak, müşterilerimize örnek bir hizmet sunmak için çalışıyoruz. Brisa ile hem pazardaki rekabette önemli bir rol üstleneceğiz, hem de franchise ve bayiler bazında yapacağımız yatırımlarla 45 ilde araç sahiplerine ulaştığımız her noktamızda kalitemizi ve uzmanlığımızı pekiştireceğiz” dedi.

Bu işbirliğinin aynı zamanda fırsatları gerçekleştirmeyi sağlayacağını vurgulayan Yalman, sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu işbirliği ile Speedy markamızla daha da güçlenerek orta vadede agresif bir büyüme öngörüyoruz, hedefimiz 2015 sonunda 100 servis noktasına ulaşmak. İşbirliğimiz, Avrupa’da yüzde 25 pazar payı olan fast-fit sektörünün Türkiye’de de bu seviyelerde bir pazar payına ulaşmasında rol oynayacak. Brisa ve Autority Group iş ortaklığı gelişme potansiyeli çok yüksek olan bu kanalda önemli bir rol oynayacak. Hedefimiz, ‘Full Servis’ konseptini Türkiye’de ilk uygulayan marka olmak. Bu bağlamda mekanik onarımların yanısıra yakında hasar onarımı alanına da güçlü bir giriş yapacağız.”


Lütfen Tüm Üyelerimiz için Tıklayınız >




prev
next