Autorola Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Saygı Ana Sayfa > Seçtiğiniz Site Kısmı > 

Autorola, Türkiye’deki 10. yılını kutluyor

1996 yılında Danimarka’da kurulan Autorola, ikinci el araç ve filo yönetiminde “Online Yeniden Pazarlama” ve “Otomotiv Bilgi Teknolojileri” alanlarında 24 ülkede lider konumda bulunuyor. Autorola Grup’un bir parçası olarak 2013 yılından bu yana Türkiye’de hizmet veren Autorola Türkiye, 10. yılını yeni hedefleri ve yeni logosuyla kutluyor.

OĞUZHAN SAYGI

Autorola Türkiye Genel Müdürü

Autorola Grup’un bir parçası olarak 2013 yılından bu yana Türkiye’de hizmet veren Autorola Türkiye, 10. yılını yeni hedefleri ve yeni logosuyla kutluyor. Autorola Türkiye Genel Müdürü Oğuzhan Saygı, yaşanan zor günlerle ilgili olarak “Şubat 2023’te meydana gelen depremlerin neden olduğu felaketin üzüntüsünü derinden yaşadığımızı ve şirket olarak elimizden gelen desteği göstermeye devam ettiğimizi belirtmek isteriz. Ülke olarak yaralarımızı hızlıca saracağımızı ve daha iyi günlerde, gülümseten gelişmelere uyanacağımızı umuyoruz. 2023’te

Autorola Türkiye’nin 10. yılını yaşarken, tüm üzücü gelişmelere rağmen güçlü olmaya çalıştığımızı, hedeflerimiz doğrultusunda var gücümüzle çalışmayı sürdürdüğümüzü paylaşmak isteriz” dedi.

Saygı, Autorola Türkiye’nin 10. yılına ilişkin ise şunları söyledi: “Autorola olarak tüm ürünlerimiz, kurumların iş süreçlerini uçtan uca dijitalleştirerek onları dijital, akıllı ve sürdürülebilir işletmelere dönüştürmek üzere tasarlandı. Şirketimiz 10 yıl gibi kısa bir zamanda globalden gelen tecrübesiyle Türkiye’de önemli başarılara imza attı ve sektöre yön vererek pazarda kendine önemli bir yer edindi. Autorola Türkiye olarak hedeflerimizi her geçen sene daha yukarılara taşıyor, yeni ve önemli projelere imza atıyoruz.”

Autorola Türkiye’nin 10. yılına özel tasarlanan yeni logosunun ve hedeflerin getirdiği enerjiyi vurgulayan Oğuzhan Saygı, güçlü bir başlangıç yaptıkları 2023 yılında, müşterilerine sundukları yenilikçi ve kaliteli hizmet anlayışı, geniş ürün yelpazesi ve dijital çözümleriyle sektörde fark yaratmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.

Autorola’nın Türkiye’deki başarı öyküsü ivmeyle devam edecek”

Faaliyetine başladığı ilk günden bu yana ikinci el otomotiv sektöründeki firmaların dijitalleşmesini sağlayan Autorola Türkiye 10. yılına 10 binden fazla kurumsal müşteri portföyüne ulaşarak girdi. 2023’ün kendileri için önemli bir eşik olduğuna işaret eden Saygı, “Deneyimli ama genç kalmayı başaran bir marka olarak 2023 yılında da dijitalleşmeye yatırım yapmaya devam ederek, yeni iş modelleriyle öncü ve sektörde oyun kurucu görevimizi sürdürmek istiyoruz” dedi.

Saygı, açıklamasına şöyle devam etti: “Otomotiv sektöründe global ölçekte sektörün önemli oyuncularıyla yaptığı iş birlikleri ile Autorola, sektördeki lider konumunu sürdürülebilir kılmak adına yazılımlarını da sürekli geliştiriyor. Autorola Türkiye olarak üzerinde durduğumuz en önemli konu; global pazarda diğer ülkelerde ve global iş birlikteliklerimizde uyguladığımız iş modellerinden Türkiye için uygun olanları iş ortaklarımıza sunmak. Bu sayede ikinci el pazarındaki dijital dönüşüm ve değişime öncülük etme misyonumuzu sürdürmeyi hedefliyoruz. Bunun için 2023 yılında da yeni ürün ve/veya iş modellerini sektörümüzle buluşturmayı planlıyoruz.

2023 ajandamızda da dijitalleştirme var”

Autorola Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Aslı Göker, 10. yıla ilişkin olarak şunları söyledi: “Biz, gelişen ve değişen otomotiv ekosisteminde online iş modellerini, dijitalleşmeyi sahiplenen bir şirketiz. İş birliği içerisinde olduğumuz iş ortaklarımızın ikinci el araçlarının yeniden pazarlanma süreçlerini online olarak yönetmelerini sağlıyor, mobilite şirketlerine dijital çözümler sunuyoruz. Aynı zamanda yapay zekâ ve makine öğrenmesi birleşmesinden oluşan Indicata yazılımımız sayesinde iş ortaklarımızın güncel ve büyük pazar veri analizini kullanarak doğru ticari karar almalarına katkıda bulunuyoruz.

B2B, C2B, B2C kanallarda sürekli gelişim ve büyüme göstererek Türkiye’de 10. yılımızı tamamladığımız 2023 yılı ve sonrası için de Autorola Türkiye olarak, global know-how’ımız, teknolojiye yaptığımız sürekli yatırımlarla geliştirdiğimiz yazılım ve ürünlerimiz ile daha büyük hedeflerle yolumuza devam etmeyi planlıyoruz.”

Online Yeniden Pazarlama kavramını Türkiye pazarına Autorola kazandırdı

Autorola Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Tarhan ise görüşlerini şöyle ifade etti: “Autorola Açık Artırma Platformu olarak “Online Yeniden Pazarlama” kavramını 10 yıl önce Türkiye ikinci el araç pazarına kazandırarak, 7/24 online araç sunumuyla ikinci el araç ticaretini yeni bir evreye taşıdık. Bugün artık B2B araç satışlarının neredeyse tamamı online gerçekleşiyor. 10 yıldır hizmetlerimizi başarıyla, özel tasarlanmış çözümlerle müşterilerimize sunduğumuz Autorola Solutions markamız ile daha da dijitalleşerek her sene çıtayı yukarı taşımayı hedefliyoruz. Alıcı ve satıcıları bir araya getirip, zamandan ve iş gücünden de tasarruf ederek her paydaşın sürdürülebilir bir kazanç sağladığı bir iş modeli yönetiyoruz.”

Autorola Türkiye çatısı altında iki yıl önce faaliyetlerine başlayan Autocom’un Satış Direktörü Hakan Eren, sektöre katkıları hakkında şunları söyledi: “Autocom; hızlı ve güvenli bir ortamda aracını en doğru ve en güncel fiyata satmak ya da çok çeşitli araçlardan oluşan ikinci el araç stoğumuzdan alım yapmak isteyenlerin platformudur. İş modelimizi, tüketici deneyimi ve geri bildirimleri ışığında her geçen gün daha da dijitalleştiriyor ve geliştiriyoruz. Autocom olarak şu an için 12 il ve 19 farklı noktada müşterilerimize hizmet veriyor, Autorola Türkiye’nin 10. yılında Türkiye genelinde müşteri hizmet noktalarımızı kademeli olarak arttırmayı hedefliyoruz.”

Sürdürülebilirlik, bir hedeften daha fazlasını ifade ediyor”

Autorola Türkiye Finans Direktörü Fırat Atagül ise şirketin hedeflerine ilişkin olarak, “Her şeyden önce, sürdürülebilirlik bizim için bir hedeften, bir sözden, bir taahhütten çok daha fazlasını ifade ediyor. Autorola Türkiye olarak geride bıraktığımız 10 yılda güçlü ve kararlı adımlarla ilerledik. Deneyimlerimizi geliştirerek, güçlenerek büyümeye devam etmeyi ve bugüne kadar yaptığımız gibi sektördeki tüm iş ortaklarımızın gelişimine katkı sağlamayı hedefliyoruz. Autorola Türkiye için önümüzdeki 10 yıl içinde büyük hedeflerle verimlilik ve çeviklik kavramları etrafında şekillenmekte olan geleceğe ilerlerken hem iç hem dış müşterilerimizi geliştirmeye devam etmeyi planlıyoruz” dedi.

Autorola Türkiye İş ve Süreç Geliştirme Direktörü Elif Karaca, şirketin bakış açısını şu şekilde özetledi: “Autorola Türkiye 10. yılında sektöründe lider ve öncü pozisyonunu korurken; sektörüne, müşterilerine ve çalışanlarına uçtan uca değer yaratmayı sürdürüyor. Autorola Türkiye olarak, 2023 yılında da müşterilerimizin tüm süreçlerini çağın koşullarına uygun şekilde dijitalleştirirken hem iç hem de dış müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz.”


Lütfen Tüm Üyelerimiz için Tıklayınız >




prev
next