Vodafone çalışanları “DijitalSen” programıyla dijitalleşiyor
Vodafone Türkiye, insan kaynak- ları süreçlerinde de dijitalleşme yolculuğu başlattı. Dijital dönüşüm için önemli bir hamle yapan şirket, çalışanlarına “en mükemmel dijital deneyimi yaşatmayı” hedeliyor. Vodafone, “DijitalSen” adıyla hayata geçirdiği programla çalışanlarının sık kullandığı sistem ve süreçleri dijitalleştirirken, dijital yetkinliklerini de artırıyor. Bu program sayesinde Vodafone’lular, gün içinde iş yaparken ih- tiyaç duydukları tüm araç, sistem ve bilgilere tek bir platformdan ulaşabilecek, tüm sistemlere tek bir ID ve şifre ile istedikleri cihaz- dan bağlanabilecek ve bunları istedikleri gibi özelleştirebilecek.
Vodafone çalışanları, şirket içindeki tüm ihtiyaçlarını telefonlarıyla yönetebiliyor. Çalışanlar, “Dijital Geçiş Sistemi” sayesinde bina giriş-çıkışlarında, katlara girişte ve yemekhaneden yemek alırken şirket kimlik kartlarının yerine telefonlarını kullanabiliyor. Manuel onay gerektiren süreçlerin dijital ortama taşınması sayesinde yönetici onayları akıllı telefon üzerinden alınabiliyor. Yakın zamanda da akıllı telefon üzerinden daha o se gelmeden otoparkın dolu olup olmadığını görebilmeleri, bina içindeki ışıkları açıp kapatabilmeleri, havalandırma sistemini ayarlayabilmeleri, öğlen yemek sırasını takip edebilmeleri ve bina içindeki yazıcıları kullanabilme- leri mümkün olacak. Benzer şekilde, bina içinde toplantı odası, kuaför, spor salonu ve terzi gibi hizmetler için de telefondan randevu ve bilgi alınabilecek.