BASF'den, BMW İçin Yüksek Sıcaklığa Dayanıklı Turboşarj Hava Kanalı Çözümü Ana Sayfa > Seçtiğiniz Site Kısmı > 

BASF’den, BMW için yüksek sıcaklığa dayanıklı turboşarj hava kanalı çözümü

Turboşarjlı BMW 2.0 litre dört silindir motorlar için üretilen MANN+HUMMEL turboşarj hava kanalında, BASF’’nin yüksek sıcaklıktaki poliamit ürünü Ultramid® Endure BM kullanılıyor. Entegre turboşarj hava soğutucusu ile üstün performansa sahip olan borular yüksek sıcaklıklarda yüksek basınca karşı üstün dayanıklılık gösteriyor. Almanya’da faaliyet gösteren MANN+HUMMEL tarafından BMW Grubu’nun 2.0 litre dört silindirli turbo motoru için imal edilen yeni turboşarj hava kanalı, BASF’nin yüksek sıcaklıktaki poliamit ürünü Ultramid® Endure D5G3 BM ile şişirme teknolojisi yöntemiyle en iyi şekilde imal ediliyor. Turboşarj ve turboşarj hava soğutucu arasındaki yüksek sıcaklıklarda yüksek basınca maruz kalan borular entegre turboşarj hava soğutucusu ile üstün performans gösteriyor. Entegre turboşarj hava soğutucusuna sahip turboşarj, BMW 4, 5 ve 7 serisi ve ayrıca BMW Grubu’nun X3, X4 ve X5 gibi birçok modelinde kullanılıyor. Ultramid® Endure D5G3 BM ile turboşarj hava kanalları, şişirme teknolojisi ile üstün verimlilik ile üretiliyor. Yüzde 15 cam elyaflı BASF Poliamid 66 yüksek ısıl yaşlanma direncine sahip, kolaylıkla işlenebiliyor ve olağanüstü akustik özellikler sergiliyor. Ürün sürekli olarak 220°C’lik sıcaklığa, tepe noktası olaraksa 240°C’lik sıcaklığa dayanabiliyor. Şişirme teknolojisine uygun olan malzeme, 2010 yılından beri plastik enjeksiyon çözümleri ile pazarda başarılı bir şekilde kullanılan Ultramid® Endure portföyünü tamamlıyor. Plastik enjeksiyon teknolojili ürünlere benzer bir şekilde Ultramid® Endure BM olağanüstü ısı kararlılığını, atmosferdeki oksijenin neden olduğu oksidatif saldırıya dayanım gösteren bir teknoloji aracılığıyla elde ediyor. Koruma sadece yüzeyle sınırlı kalmayıp parçanın tümünde etkisini gösteriyor.

 


Lütfen Tüm Üyelerimiz için Tıklayınız >




prev
next