Aksigorta, müşteri deneyiminde 1 numara Ana Sayfa > Seçtiğiniz Site Kısmı > 

Aksigorta, müşteri deneyiminde 1 numara

Aksigorta, Marketing Türkiye Dergisi ve Sikayetvar.com işbirliğinde düzenlenen “A.L.F.A Awards” ödüllerinde, “elementer sigorta sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka” seçildi.

Marketing Türkiye Dergisi ve Sikayetvar.com işbirliğinde gerçekleştirilen ve Sikayetvar.com’daki gerçek şikayetleri baz alan “A.L.F.A Awards”  ödülleri kapsamında; 25 farklı sektörde faaliyet gösteren markalar arasından tüketici şikayetlerini en iyi yöneten markalar açıklandı.

Araştırma metodolojisi Method Research Company tarafından geliştirilen A.L.F.A. Awards’ın “Müşteri Deneyim Endeksi”ne göre Aksigorta, 2014 yılındaki başarısını devam ettirerek 2015 yılında da sektör liderliğini korudu. 100 puanı Müşteri Paylaşım Yönetimi, 100 puanı ise Marka Algı Değişimi olmak üzere, toplam 200 Müşteri Deneyim Puanı sisteminde 107 puan alan Aksigorta, bir kez daha elementer sigorta sektöründe müşteri deneyimini en iyi yöneten marka seçildi.

Pozitif müşteri deneyimlerini merkeze koyduklarını ve tüm iş yapış modellerini yeniden gözden geçirdiklerini anımsatan Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, başarılarında bu kararlarının önemli payı olduğunu vurguladı. Sigorta sektöründe satın alınan ürün ve hizmetlerin pek çok sektörden farklı olarak, bireylerin en zor hatta hayati anlarında kullanıldığına dikkat çeken Gülen, “Bu nedenle, müşteriyle kurulan empati, hizmet niteliği ve çözüm hızı, başka sektörlere göre çok daha yaşamsal önem taşıyor” dedi.

A.L.F.A. Awards Araştırma ve Ödülleri’yle amaçlanan, müşteri deneyimini doğru yöneten ulusal ve uluslararası markaları ödüllendirmek.


Lütfen Tüm Üyelerimiz için Tıklayınız >




prev
next