Potansiyel müşterileri anlamak hiç bu kadar önemli olmamıştı Ana Sayfa > Seçtiğiniz Site Kısmı > 

Potansiyel müşterileri anlamak hiç bu kadar önemli olmamıştı

Ipsos’un yürüttüğü farklı araştırmalara göre, araç satın almayı planlayanlar araç satın alma kararı verilmesi ile satın alım arasında harcayacakları sürenin ortalama 4 ay olacağını düşünüyor, ancak satın alanlarda bu sürenin yaklaşık 2,5 ay olduğunu gözlemleniyor. Sonuç olarak tüketici, planladığından daha kısa sürede otomobil satın alım sürecini tamamlıyor. Arkadaş, tanıdık tavsiyesi, test sürüşü ve bayi ziyareti, satın alanlar nezdinde kararda en etkili olan unsurlar.

Ipsos, satın alım önündeki bariyerleri anlamak ve günlük bildirimlerle sıcak müşteriyi takip etmek, geri aranmasını sağlamak ve bu bariyerleri kaldıracak aksiyon planlarını oluşturmak için müşterilerin nabzını tutuyor. Bu kapsamda Ipsos, yeni araç alma eğilimi, alternatif düşünülen rakip marka/modeller, genel memnuniyet ve tavsiye etme eğilimi, test sürüşü ile ilgili değerlendirmeler, teklif süreci, geri arama ve finansman bilgilendirme kriterlerini sorgulayan kapsamlı araştırmalar yapıyor. Ipsos, potansiyel müşterileri yakın markaja alarak birlikte çalıştığı markanın 1’e 120 oranında kazanç elde etmesini sağlıyor.

Araştırmaların hedef kitlesi showroom’lara giren ancak herhangi bir otomobil satın almadan çıkan müşteriler oluşturuyor. Telefonla anket (CATI) yöntemi ile gerçekleştirilecek araştırma online bir platform üzerinden raporlanıyor. Konuya ilişkin detaylar için tulin.karadag@ipsos.com ile iletişime geçilebilir.


Lütfen Tüm Üyelerimiz için Tıklayınız >




prev
next